Kako kupiti?

Naručite

Klikom na dugme Poruči na stranici proizvoda npr. https://thekokice.com.212-200-255-43.oblaci.rs/ukusi/oreo  bićete redirektovani na stranicu donesi.com na našem sajtu. Klikom na vrstu kokica ili MIX-a koji vam iz liste naših proizvoda otvara se novi prozor u kome možete izabrati veličinu pakovanja (70 ili 100 gr) i količinu. Nakon potvrde, otvara se novi prozor u kome u polju za pretragu upišite svoju adresu i broj, nakon čega treba da se prijavite (ako ste se već registrovani korisnik), ili da se registrujete.

Mi šaljemo vašu narudžbinu u objekat

Kada završite sa naručivanjem, vaša narudžbina se prosleđuje u objekat. Na vašem ekranu ćete dobiti informaciju da je narudžbina prihvaćena. Nakon toga dobićete imejl sa detaljima narudžbine i vremenom dostave.

Vaša hrana stiže… njam!

Hranu plaćate dostavljaču u kešu prilikom dostave (ukoliko već niste platili narudžbinu onlajn prilikom naručivanja).

FAQ

1. Kako da započnem narudžbinu?

Izaberite jedan od naših proizvoda po želji i kliknite na dugme poruči ili klikom na dugme Poruči u glavnom meniju thekokice.com.

2. Kako da naručim onlajn?

Izaberite jedan od objekata koji dostavljaju u vašoj oblasti i dodajte proizvode u korpu.

U slučaju da je potrebno da dodate sastojke, kao na primer za pripremu pice, od vas će se tražiti da ih odaberete.
Kada završite vašu narudžbinu, jednostavno kliknite na naruči i ona se automatski šalje u objekat.

3. Kada će stići moja narudžbina?

Po završetku porudžbine vreme dostave će se prikazati na vašem ekranu.

4. Šta ako želim da promenim ili otkažem narudžbinu?

Potrebno je da nas što pre kontaktirate na 0668388991. Što pre nazovete, veća je verovatnoća da ćete na vreme izvršiti promene koje želite.

5. Kako ću znati da li je moje narudžbina završena?

Čim dobijete potvrdu o svojoj narudžbini, mi smo dobili vaš zahtev i već smo počeli da pripremamo narudžbinu. Dobićete imejl sa potvrdom vaše narudžbine.

Ako iz bilo kojeg razloga ne možemo da potvrdimo vašu narudžbinu, bićete obavešteni pre poslednje faze narudžbine i dobićete određena uputstva.

Dok čekate na naš imejl sa potvrdom proverite spam folder (spam).

6. Da li moram da platim više ako naručim preko servisa donesi?

Donesi je za korisnike potpuno besplatan. Mi smo se potrudili da obezbedimo čak i posebne popuste za naše korisnike.

7. Da li mi je potrebna kreditna kartica?

Možete platiti kreditnom karticom ili gotovinom prilikom dostave.